מה בא לכם ללמוד היום?

אני לא יודעת אם אתם מהאנשים שאוהבים הרצאות וחוגים וסדנאות, אבל אם לא, כדאי שלפחות תבדקו את זה שוב, כי אני יודעת שהרבה אנשים שאני מכירה ממש גילו בשה חיים ועניין חדשים ומלהיבים. והאמת היא שיש המון אפשרויות שונות שאפשר לבחור – חוגי ריצה ויוגה ואמנות פלסטית וסריגה, הרצאות על היסטוריה ופילוסופיה ושיפור עצמי, סדנאות הכנת שוקולד, ביודנסה או הגנה עצמית – הכול הולך, וכל אחד יכול למצוא מה שמתאים לו.

אני אוהבת הרצאות בעיקר, ואני הולכת לפעמים לאוניברסיטה לכל מיני הרצאות מיוחדות, בעיקר באנגלית. יש לי חברה שכבר עשתה נראה לי עשרות סדנאות והיא כבר די אלופה באפיית לחם מחמצת, בסריגת קרושה ובעוד דברים שאני לא זוכרת. אני הייתי איתה לא מזמן בסדנה על קפה, שהייתה ממש מעניינת וגם מעשית, כי הבנתי למה אני לא אוהבת את הקפה שיש לנו בבית ומה אני צריכה לקנות, ודרך אגב מצאתי פה https://www.vero-cafe.co.il/category/קפסולות-קפה מגוון עשיר שאפשר לבחור ממנו. ככה שהסדנאות האלה לא רק מעניינות, הן גם עוזרות לשפר את החיים קצת.

אני חושבת שזה ממש נחמד שכל אחד יכול למצוא לו מה ללמוד די בקלות. האינטרנט מאפשר לנו למצוא בדיוק את מה שמעניין אותנו וגם דברים שבכלל לא חשבנו עליהם קודם. אז אני ממליצה לקום מהכורסה, להתנתק קצת מהטלוויזיה וללמוד משהו. אז מה בא לכם ללמוד היום?

כתיבת תגובה